poniedziałek, 24 czerwca 2013

Bułeczki czosnkowe - najlepsze do potraw z grilla




Przepis znalazłam u kuchareczki58

http://o-pysznym-jedzeniu.bloog.pl/id,4767480,title,Paluchy-czosnkowo-serowe,index.html

Wprowadziłam kilka zmian ponieważ mój 15 latek gustuje w bułkach czosnkowych z Lidla i starałam się dopasować przepis do jego wymagań. Udało się :)

Różnica polega na "miksturze czosnkowej", ja robię z masła, czosnku i soli, zioła prowansalskie dodaję do ciasta tylko w niewielkiej ilości. Masłem czosnkowym smaruję także bułeczki z wierzchu przed włożeniem do piekarnika. A, jeszcze jedno, zostawiam je do wyrośnięcia gdy już są gotowe dosłownie na 10 minut. Wtedy ładnie urosną i są puszyste w środku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...