środa, 6 listopada 2013

Ekstrakcja

                  Ekstrakcja dolnej prawej szóstki już za nami. Załamała mnie tylko Basia, która po wyjściu od chirurga stwierdziła, że woli zęby wyrywać niż leczyć. Lekarz był szybki a przez to wyrwanie zęba trwało kilka chwil. Ja mam całkiem inne wspomnienia od dentysty, gdy byłam w Jej wieku chodzenie do stomatologa zawsze było bolesne. Znieczulenie nie było standardem, gdy poszło się z bolącym zębem kończyło się to w wielu przypadkach bardzo bolesną ekstrakcją, szczególnie u szkolnego dentysty. Pamiętam, gdy wyjście na wizytę do niego było wymówką aby tylko nie iść na klasówkę. Siedziałam wtedy na schodach i czekałam aż klasa zacznie pisać, powolutku szłam do gabinetu. Czekałam pod nim do dzwonka i wracałam po tornister. Taki ze mnie oszust był. Ale opłacało się, świadectwa z czerwonym paskiem były prawie co roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...