niedziela, 7 kwietnia 2013

Pokój syna

No i jest problem. Zero pomysłów na ścianę, pustka w głowie. Pokój przechodni, drzwi na dwóch ścianach i okno. Kanapa rozkładana na której Karol na długość ledwo się mieści. Rozkład mebli do kitu bo mi się zachciało szafy. Cierp ciało jak chciało... Jest to jeden z trzech pokoi gdzie są deski podłogowe prawdopodobnie w wieku domu i to jest dobra wiadomość. Są różnej szerokości, u Karola w pokoju od 26 do 46 cm, ze szparami i śladami po drewnojadach.






4 komentarze:

  1. ja w ostatnim czasie zrobiłam mały eksperyment. W pokoju mojego dziecka po prostu wstawiłam narożnik http://itvmi.pl/ekonomia-przestrzeni-czy-oplaca-sie-stawiac-kanape-naroznikowa-w-malym-pokoju/ aby dzieciak miał możliwość dobrego i wygodnego spędzania czasu. Taka kanapa nie zajmuje dużo miejsca i pozwala przede wszystkim na relaks.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja również w dużej mierze skupiam się na meblach i wiem doskonale, że samodzielne ich tapicerowanie daje bardzo dużo frajdy. Od siebie chcę wam polecić bardzo dobrą hurtownię tapicerską https://hurtownia-akces.pl/ która jak dla mnie jest świetnym miejscem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz odmienić swój dom, ale nie wiesz od czego zacząć? Usługi tapicerskie mogą być doskonałym punktem wyjścia. Tapicerzy z https://tapicer.warszawa.pl/ oferuje kompleksowe usługi tapicerskie, które pozwolą Ci nadać swoim meblom nowe życie. Wybierz wysoką jakość i estetykę, aby twój dom stał się miejscem pełnym piękna i komfortu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętaj że jak tworzysz pokój dla swojego syna to żeby mu kupić porządnej jakości fotel do biurka. Fotel to niezwykle ważna część pokoju na którym będzie siedział przez długie godziny. Porządny ergonomiczny fotel to podstawa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...