niedziela, 24 marca 2013

Rodzina



Dziś rzeczy­wistą głową rodzi­ny jest ten, kto de­cydu­je, na ja­ki prog­ram nas­ta­wić telewizor.
Peter Sellers

Mąż - moja podpora, uspokajacz, tłumacz, żywiciel, opiekun, po kilkudziesięciu latach spędzonych razem rozumiemy się bez słów;


Dziec­ko jest chodzącym cu­dem, je­dynym, wyjątko­wym i niezastąpionym.
Phil Bosmans

Syn - typowy nastolatek wkraczający powoli w dorosłość z drobnymi problemami, gdy owładną mną nerwy uspokaja mnie, gdy jestem smutna pociesza, gdy mam resztki w portfelu oskubie;





Córka - moja Perła nieoszlifowana, urocza, kochająca, współczująca, zadziorna, oszczędna, samodzielna dziewczyna. Czekam na moment gdy wkroczy do kuchni pomagać mi przy gotowaniu.




Inni mieszkańcy domu.

Kochamy zwierzęta, zawsze obydwoje z M mieliśmy w domu psy, postanowiliśmy, że tak pozostanie. Ja miałam Karusię a On Dżeka, potem wspólnie już Kaja, Aza, Jack, Czika, JJ, Erzet. Kotów było jeszcze więcej ale już nie chcemy ich mieć, każdy z nich kończył żywot znacznie za wcześnie. Nie jesteśmy w stanie psychicznie podołać kolejnym "pogrzebom". Oprócz tego przewinął się szczurek, świnka angorka, patyczaki, myszki, papugi. W piwnicy mamy nietoperze, które czasem odwiedzają nasz dom. W miesiącach letnich odwiedzają nas żaby i żmije, wiosną sarny, jesienią dziki a zimą bażanty.

Każdy znajdzie coś dla siebie, do koloru, do wyboru.
                                                                             
                                                                               ERZET
                                                                           
                                                                                JJ

AZA


                                                                     BORAT I MILKA

GOŚĆ

STRUPEK

GOŚĆ 2

CZĘSTY GOŚĆ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...