niedziela, 24 marca 2013

Pierwsze próby

Po obejrzeniu przeze mnie pierwszego w życiu bloga domistyl odjęło mi mowę. Oglądałam go od deski do deski a buzia zostawała cały czas otwarta. Składam wyrazy szacunku Fallla0, to niewiarygodne jak ta kobieta radzi sobie przy remoncie domu i renowacji mebli. Jeżeli ktoś czuje się zmęczony proponuję zajrzeć do Niej, to od razu zarazi się pozytywną energią. Nie wiem jakich dopalaczy używa ale chcę je mieć!!! Gdy skończyłam czytać zaczęłam od nowa. Ubolewam, że przerwy we wpisach są dość długie ale przecież wiem, że nie wynika to z lenistwa. Zazdroszczę siły, pomysłów i gustu. 
Natchniona postanowiłam na własną rękę zacząć remont, na pierwszy ogień poszła sypialnia. Młotek i kilof zrobił kąty - pierwotnie były na butelkę, musiałam je pokonać bo wymarzyły mi się listwy przysufitowe ( jak u Fallli ). Nauczyłam się tynkować, kłaść gładzie, wycinać wyrzynarką, malować, piłować, wiercić, dłutować, kleić, uszczelniać i nie męczyć się przy tym a to wszystko przez blog domistyl i wątek na gazecie wyborczej "O tym, jak ruderka staje się ładnym domkiem ... " 


1 komentarz:

  1. Osobiście jestem zdania, że sypialnia jest dla mnie najważniejszym pomieszczeniem. Dlatego bardzo lubię przebywać w tym miejscu, także całe wyposażenie najlepiej jak jest wysokiej jakości. Dlatego uważam, iż mnóstwo rzeczy kupuję w sklepie internetowym senpo gdyż jeżeli chcemy już odpoczywać to róbmy to na najwyższej jakości pościelach. W końcu w pomieszczeniu takim jak sypialnia przebywamy każdego dnia dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...