środa, 8 maja 2013

Duży pokój

Mam ogromny problem z pogodzeniem moich pomysłów dotyczących wyglądu domu z jego "duszą".

Oglądałam zdjęcia pokazujące jak powinien wyglądać dworek wewnątrz. Mam ogólne pojęcie, ale odtworzenie takiego klimatu w domu mieszkalnym nie bardzo mi pasuje. To tak jest jak zagląda się na blogi typu www.younghouselove.com/ . Jestem w nich zakochana! Oni są IDEALNI - polecam gorąco ich bloga, nie będziecie żałować. Jest to młode małżeństwo (John i Sherry), które prowadzi dziennik z majsterkowania i upiększania swoich domów.

W dużym pokoju zaczęłam przygodę z k/g i majsterkowaniem przy obudowie grzejnika. Jak na razie pomysł się sprawdza, grzejnika nie widać a w pokoju ciepło. Mam sporo pamiątek z czasów, gdy mój M był myśliwym, poroża, puchary, gadżety myśliwskie. Oprócz tego moi Teście zostawili po sobie kilka sztuk broni białej i sporo przedmiotów zakupionych na giełdach staroci. Chciałabym połączyć sensownie, choć część tych rzeczy i móc je wyeksponować, ale ... nie wiem jak się do tego zabrać. Na razie przekładam je z miejsca na miejsce z nadzieją, że w końcu będzie ono docelowe.

Tam gdzie jest palenisko stał podobno piękny piec kaflowy, który niestety został wyburzony przez poprzedniego właściciela. Dechy tak jak w pokojach Karola i Basi są oryginalne, szerokie i grube,
drzwi solidne drewniane. Okna nie są wymienione, choć zewnętrzne powinny już dawno trafić do renowacji. Może kiedyś sama się za nie wezmę.






Przepraszam za jakość zdjęć, nie oddają kolorów ani klimatu. Jak tylko będę miała chwilkę w weekend to postaram się wkleić zdjecia lepszej jakości.

No to się doczekał nowych zdjęć :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...